Брендом гастро- та виномаркету WINETIME є лисиця. Компанія WINETIME звернулася до майстрів студії «ОМІ» для проведення різноманітних презентаційних та рекламних акцій розробити макет та пошити ростову ляльку у вигляді бренду компанії
«Останнім часом у нас почастішали замовлення пошиття ростових ляльок. Це бюджетний і дієвий варіант для залучення нових клієнтів. Головне - знайти відповідальну людину з акторськими здібностями. як оператор ростової ляльки. Адже саме від його активності та вміння взаємодіяти з людьми залежить успіх. рекламної кампанії», - розповів арт-керівник студії «ОМІ» Богдан Казаченко.
>
Для виготовлення ростової ляльки лисиці для маркету WINETIME використовувалися якісні зносостійкі матеріали. Термін служби ляльки залежить від дбайливого її використання оператором, догляду та зберігання. Але навіть у разі недостатнього догляду, у перерахунку на вартість одного залученого клієнта, nbsp; даний вид реклами нижчий, ніж зовнішня або реклама в ЗМІ, і значно ефективніший, ніж банальна роздача листівок.
«Повимо наших ростових ляльок пройти неможливо», - резюмував Богдан Казаченко.