Багато компаній, що працюють на ринку України, оцінили ефект, який виробляє об'ємна реклама, особливо якщо вона виконана креативно, професійно, із застосуванням якісних матеріалів, а головне знаходиться на своєму місці і несе смислову навантаження. Саме тому левову частку робіт у майстерні «ОМІ» займає виготовлення об'ємних рекламних фігур. Основна їх мета – привернення уваги до компанії (магазину, товару, послуги, проблеми тощо).
«Є роботи, які майстер робить для душі. Є роботи, які майстер робить, виходячи з побажань замовника. А в нас підібрався колектив, який відноситься до побажань замовника з душею. Одна з недавніх наших робіт - це пілотний проект від автосалону &lquo;Lexus»: інсталяція-нагадування про необхідність вчасно змінювати зимову гуму на літню. У разі досягнення необхідного ефекту серед клієнтів автосалону проект буде прийнятий до тиражування на інші автосалони, - розповів арт-керівник студії «ОМІ» Богдан Казаченко.
Компанія звернулася до студії «ОМІ» з ідеєю, майстрами було розроблено 3D-макет у вигляді об'ємного стоп-кадра: колесо, що піднімає бризки при наїзді на калюжу.
Виконана інсталяція – повна склопластикова копія оригінального колеса, яке рекомендують до заміни в автосалоні «Lexus». Макет покритий автомобільними фарбами та захисним лаком. При виготовленні бризок була застосована фарба з ефектом хрому.
«Вийшло, з одного боку, дуже реалістично, а з іншого – фантастично. Складається враження, що колесо наїхало на рідкий метал. Цей хід реалізовано також з метою привернення уваги. А приміщення інсталяції за скло дозволило досягти якогось luxury-ефекту, що, втім, повністю відповідає наповненню салону», - зазначив арт-керівник студії «ОМІ» Ігор Ащулов.