Майстра студії «ОМІ» професійно займаються оформленням вітрин. Серед основних замовників – магазини, кафе та виробники продуктів харчування. Так як об'єктами для розміщення є вироби, що швидко псуються, то існування таких вітрин недовговічне. Елементарним виходом із ситуації є створення муляжів і бутафорій продуктів харчування, що продаються. В основі таких видів «продукції для вітрини» лежить сертифікований пінопласт та пластик.
>
Завданням майстра студії «ОМІ» є надати муляжу найбільш природний вигляд, з точністю скопіювати всі найдрібніші деталі оригіналу. Інакше, кінцевий продукт не виконуватиме своє пряме призначення – продавати. Далі до роботи приступає художник-оформлювач, завдання якого входить за допомогою пензля і фарб надати бутафорії максимальну схожість з оригіналом продукту. Найскладнішим у створенні бутафорії продуктів харчування є надання їм апетитного вигляду.
< /p>
Для цього необхідно надати копії природний блиск і правильно направити освітлення у вітрині. Майстри студії «ОМІ» зізнаються, що найпростішим є створення продукту в упаковці – сири, ковбаси. Найбільш складними є кондитерські вироби – торти, тістечка. Але для дітей немає нічого неможливого. І, як зазначає, арт-директор студії «ОМІ» Ігор Ащеулов, «чим складніше завдання, тим цікавіше за неї братися».