Майстра студії «ОМІ» професійно займаються виготовленням об'ємної реклами на замовлення.
«Якщо хтось думає, що рекламна кампанія – це дуже дорого, ми можемо посперечатися з цим твердженням. Все залежить від чіткого розуміння свого ринку та як до нього звернутися таким чином, щоб максимально охопити свою цільову аудиторію. Об'ємна фігура – це довгострокова реклама, яка завжди привертає увагу і не втрачає свою привабливість з часом. Якщо розділити кількість днів роботи об'ємної реклами на витрати на її виготовлення, вартість рекламної кампанії в день вийде копійчана. Крім того, об'ємні фігури в основному мобільні і можуть бути застосовані в будь-якому місці, - підкреслив арт-керівник студії «ОМІ» Богдан Казаченко.

Так, одним із останніх замовлень стало виготовлення 1,5-метрової помади ТМ «MAKE-UP» щодо рекламної кампанії. Клієнти звернулися до студії «ОМІ» з проханням розробити економ-варіант об'ємної фігури помади, яка прослужила б тривалий час. Фахівцями студії було виготовлено заготівлю з пінопласту – збільшена копія оригінального тюбика помади у відкритому стані. Зверху на заготівлю за спеціальною технологією нанесено кілька шарів склопластику, який за допомогою автомобільної шпаклівки було виведено у глянець. На завершення виріб забарвився стійкими до зовнішнього впливу фарбами.

«Це один із доказів того, що реклама може бути недорогою та ефективною. Головне, правильно ставити завдання та розставляти пріоритети. На виході залишилися задоволені і клієнти, і майстри, отримавши теплі слова подяки, - наголосив Богдан Казаченко.