У цього кухаря незвичайна доля. Спочатку майстри студії «ОМІ» створили об'ємну фігуру для кондитерської у м. Донецьку. Проте, з початком бойових дій на сході України патріотично налаштований підприємець перевіз свій бізнес до м. Києва, де змінив напрямок виду діяльності та відкрив піцерію. «Сьогодні цього кухаря можна побачити в районі київського вокзалу. em>
Він привітно запрошує киян та гостей міста скуштувати смачну піцу. Ми постійно підтримуємо зв'язок із власником піцерії – щомісяця доводиться відновлювати піцу, яку тримає кухар, тому що її регулярно хтось забирає. Напевно, у нас виходить робити піцу настільки апетитною, що її сприймають як справжню», - зазначив арт-керівник студії «ОМІ» Богдан Казаченко.
< /p>
Богдан розповів, що працюючи над створенням об'ємної реклами, майстри студії «ОМІ» намагаються дивитися на об'єкт очима споживача, знайти моменти, які "чіплятимуть». В даному випадку були зроблені акценти на представлення продукції та емоції. зовнішній вигляд кухаря викликає довіру у споживача.
Крім того, виготовляючи об'ємну рекламу, ми відразу з'ясовуємо у замовника: де вона буде розміщена і потрібний термін її роботи. Саме ці критерії найчастіше змінюють вартість виготовлення об'ємної реклами у рази. Що стосується кухаря – це був досить дорогий об'єкт, але термін його вуличного життя » обчислюється роками, якщо тільки йому, як і піци, не «прироблять ноги», - прокоментував Богдан Казаченко.