Навесні 2015 року в студію «ОМІ» звернулися представники мережі АЗС «КЛО»: керівництвом компанії було прийнято рішення про розширення спектру послуг автозаправної станції та відкриття маркету на території АЗС.
Сьогодні наявністю магазину на автозаправній станції нікого не здивуєш. Проаналізувавши ринок попиту та пропозиції, а також місце розташування (заправка знаходиться за Києвом, по дорозі до дачних селищ), керівництвом АЗС «КЛО» було вирішено відкрити магазин органічної кухні заміського формату – Villa market. У короткий термін було зроблено відповідний ремонт приміщення та налагоджено прямі поставки від сільгоспвиробників. Проблема, з якою зіткнулася компанія - пошук сумлінних виробників якісної рекламної продукції.
>
«Ми прийняли замовлення і з величезним інтересом взялися до роботи. Замовником поставлено завдання – створити образ, що викликає стійку асоціацію зі здоровим харчуванням та сільгосппродукцією. У результаті було обрано композицію – пасуться на зеленому лужку біло-зелена корова. Підсвідомо корова асоціюється у споживача з натуральними продуктами та селом, зелений колір – . зі свіжістю та зеленню, а білий – з чистотою, молоком та яйцем», - зазначив майстер студії «ОМІ» Сергій Назаренко.
>
При виробництві об'ємних фігур фахівці студії об'єднаних майстрів мистецтв України використовували автомобільні технології та матеріал, який чудово витримує природні впливи – склопластик. Напрацьований досвід та матеріально-технічна база дозволила скоротити термін виконання робіт до 1 місяця.
>
Коментуючи питання про складність виконання робіт, арт-керівник студії «ОМІ» Богдан Казаченко підкреслив: «Я вважаю, що успіх виконання будь-якого замовлення на 50% складається з уміння чути клієнта, і багато в чому залежить від професіоналізму майстрів».