КЛО мережа АЗС
Успішний розвиток бізнесу можливий при врахуванні багатьох чинників: місцерозташування, визначення попиту-пропозиції, відповідне позиціонування і просування. Мережа АЗС "КЛО" відповідально поставилася до відкриття супермаркету Villa market на одній із заміських автозаправних станцій, що розташована на шляху прямування до дачних селищ. Звертаючись до майстрів студії "ОМІ", замовник визначив основний посил: Villa market - магазин органічної кухні заміського формату. Для просування магазину і залучення споживачів майстри розробили і створили в пластиці відповідний образ - біло-зелену корову, що пасеться на галявині. Підсвідомо корова асоціюється у споживача з натуральними продуктами і селом, зелений колір - зі свіжістю і зеленню, а білий - з чистотою, молоком і яйцем.