Іноді, щоб створити шедевр рекламного мистецтва в хід йде все, що знаходиться під рукою фахівця. Займаючись понад 5 років об'ємною рекламою, майстри студії «ОМІ» навчилися бачити у повсякденному незвичайне, а у кожній побутовій дрібниці - матеріал для створення скульптури. Так сталося і з рекламною стійкою «Maybelline New York», для створення якої творчі особи «ОМІ» використовували прості побутові відра.
«Трохи обігравши наявні відра – доробивши до них шийки і пофарбувавши в потрібні кольори, «доростили ніжки» з пластику і отримали ефект баночок, що зависли в повітрі, з яких виливається манікюрний лак. Все це встановили на п'єдестал Maybelline. Відповідний антураж – калюжі лаку, що натек, ми оформили і внизу. За рахунок «калюж і ніжок» баночки і стоять на п'єдесталі», - підкреслив арт-керівник студії «ОМІ» Ігор Ащеулов.
Ігор розповів, що людський мозок з легкістю сприймає звичне: лак для нігтів - це рідка субстанція. Тому баночки, що зависли в повітрі, викликали подив і підвищену увагу. багато хто шукав нитки, за які прив'язані до стелі об'єкти.
«Нам вдалося досягти поставленої замовником завдання – рекламна конструкція привертала особливу увагу відвідувачів. Поруч розташувався стенд із відповідною продукцією компанії. Як результат, збільшився попит на косметику Maybelline», - зазначив арт-керівник студії «ОМІ».